czwartek, 20 kwietnia 2017

KONKURS

Witam :)

Chciałam wszystkich zaprosić na konkurs. 

Mój blog założyłam 3 lata temu, jednak dopiero w ostatnich miesiącach, kiedy udało mi się oderwać od pieluch, mam tak naprawdę czas na jego prowadzenie. Dlatego czas na jego promocję i na zyskanie nowych czytelników, którzy (mam nadzieję) znajdą coś dla siebie. A do zaoferowania mam naprawdę dużo, zresztą zobaczcie sami. Ale przejdźmy do konkursu.

By wziąć udział musicie :

1. Dodać blog czytankanadobranoc.blogspot.ie do obserwowanych
2. Odpowiedzieć na pytanie 

Co byście zmienili w moim blogu?

Autor najciekawszej odpowiedzi otrzyma w nagrodę książkę :


Regulamin konkursu :

1. Konkurs trwa do niedzieli 30 kwietnia 2017 roku.
2. Koszt wysyłki ponoszę ja, jednak obejmuje tylko teren Polski
3. Wygra osoba, której komentarz najbardziej mi się spodoba, i będzie miał wpływ na zmianę wizerunku bloga w przyszłości by jeszcze bardziej zachęcić odwiedzających. Decyzja jest niodwołalna
4. Wyniki konkursu zostaną opublikowane 1 maja 2017, na blogu
5. Komentarze muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie opinii innych jest zabronione.

Pozdrawiam i życzę szczęścia :)

Karolina